.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های سفر دو روزه وزير کشور به مازندران
وزير کشور در اولين روز سفر کاري خود به مازندران در شهرستان آمل حضور خواهد يافت. افتتاح پل چهارم، بازديد و شروع علميات ساخت خيابان 35 متري و حضور در دانشگاه علمي ـ کاربردي آتش‌نشاني از مهم‌ترين برنامه‌هاي وزير کشور در اين شهرستان است.

مسؤول روابط عمومي استانداري مازندران از سفر دو روزه وزير کشور به مازندران خبر داد.

کمال رستمعلي، مشاور استاندار مازندران، با بيان اين‌که وزير کشور در اولين روز سفر کاري خود به مازندران در شهرستان آمل حضور خواهد يافت، گفت: افتتاح پل چهارم، بازديد و شروع علميات ساخت خيابان 35 متري و حضور در دانشگاه علمي ـ کاربردي آتش‌نشاني از مهم‌ترين برنامه‌هاي وزير کشور در اين شهرستان است.

وي با بيان اين‌که وزير کشور پس از آن در شهرستان بابل حضور خواهد يافت، بيان داشت: بازديد از بيمارستان آيت‌الله روحاني، حضور در مدرسه علميه خاتم‌الانبيا و برپايي نماز در اين حوزه از مهم‌ترين برنامه‌هاي کردان در سفر به شهرستان بابل است.

مسؤول روابط عمومي استانداري مازندران همچنين به حضور وزير کشور در قائمشهر اشاره کرد و ابراز داشت: حضور در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمين علي معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري، بازديد از محل طرح تقاطع غير هم سطح و بازديد از کنارگذر راه آهن از برنامه‌هاي کردان در اين شهرستان است.

رستمعلي همچنين از جلسه وزير کشور با خادمان قرآن ساعت 7:30 فردا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران خبر داد و اضافه کرد: حضور در گفت‌وگوي ويژه خبري شبکه طبرستان و جلسه با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري از مهم‌ترين برنامه‌هاي دکتر کردان در روز پنج‌شنبه است.

وي همچنين به حضور وزير کشوردر راهپيمايي روز قدس شهر ساري، سخنراني در اين مراسم و حضور در مراسم نماز جمعه اشاره کرد و گفت: کردان پس از اين برنامه در پايان سفر دو روزه خود به استان، براي ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و جمعي از علما، به شهرستان بهشهر سفر خواهد کرد./رسا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.726 seconds.